Manapság az egyik leghatékonyabb reklámkampányt a Facebook oldaladon keresztül lehet létrehozni, de, hogy igazán hatékony legyen több dologra is érdemes odafigyelni a beállításoknál. Most nézzünk át néhány hasznos tippet, lépésről lépésre.

like-1135176_12802

1. Kép használata – mindig minőségi, megnyerő képet töltsünk fel a hirdetésünkhöz. A jelenlegi szabályok szerint a teljes képnek csupán a 20%-a lehet szöveg, amire mindenképp oda kell figyelni, különben a Facebook nem engedélyezi, vagy letilthatja.

2. Szöveg használata – itt is figyeljünk oda, hogy minőségi szöveget adjunk meg az adott hirdetéshez. Legyen rövid, tömör, megnyerő és tartalmazza a lényegi információkat!

3. A beállításoknál figyeljünk oda, melyik módszer a számunkra legmegfelelőbb. Számtalan lehetőséget kínál ez a Social Media oldal és fontos, hogy ezt jól is használjuk ki. Figyeljünk oda az életkor, a terület megadására, valamint az érdeklődési körre. Tanács: Csak akkor adjuk meg az érdeklődési kört, ha valóban megfelel számunkra, hogy ezáltal szűkítjük azon emberek körét, akiket el szeretnénk érni. Ha megadjuk ezeket az információkat, akkor mindegyiknek teljesülnie kell egyszerre és azoknál a személyeknél jelenik meg a hírfolyamon.

4. Oldalkedvelés, webhelyre irányítás vagy posztkiemelés? Érdemes ezt is előre átgondolni. Ha csupán az adott hirdetési posztot emeljük ki, akkor az oldalunk kedvelőinek számát kevésbé tudjuk növelni. Itt is vegyük figyelembe, mi is az, ami számunkra a legmegfelelőbb.

5. Költségkeret, időszak – Manapság, már igaz nehezebb, mint pár évvel ezelőtt a sok hirdetés között a sajátoddal is könnyedén és kevés költséggel kitűnni, mégis ajánljuk, mert még mindig az egyik leghatékonyabb és legköltségkímélőbb módszer. Be lehet állítani, hogy mennyi legyen a napi költség, meg lehet adni időszakra is, vagy azt is, hogy kattintás alapján vonjon le. Mindig csak az általunk megadott keretet használja, majd a hónap végén vonja le a megadott számlaszámról, majd ezzel egyidejűleg a számlát is letölthetjük. Érdemes odafigyelni arra, hogyan osszuk be a napi keretet és meddig tartson. Amennyiben hosszabb hirdetést tervezünk, akkor ajánlott szakaszokra bontani és újat, akár más beállítással feltölteni.

5 HASZNOS TIPP A FACEBOOK HIRDETÉSEDHEZ!
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Cimke: